جلسه آموزشی پیشگیری از تهدیدات و مخاطرات صنایع شیمیایی برگزار شد
در راستای ارتقای سطح ایمنی و سلامت شغلی در واحدهای صنعتی، جلسه آموزشی با محوریت پیشگیری از تهدیدات و مخاطرات ناشی از مواد شیمیایی و با حضور جمعی از کارشناسان بهداشت حرفهای کارفرمایان صنایع شهرستان قدس و با تدریس یکی از مدرسان برجسته دانشگاه برگزار شد.
در جریان این نشست تخصصی، موضوعاتی از جمله: مقررات و سیاستهای کلان در زمینه حفاظت از صنایع شیمیایی، دسته بندی مواد شیمیایی و پیامدهای آزادسازی آنها، مخاطرات راهبردی و الزامات قانونی، اقدامات پیشگیرانه سازمانی و عملیاتی، طرح ریزی برای آمادگی و واکنش در شرایط اضطراری، مهندسی برای مقابله با تهدیدات عمدی و مدیریت شرایط بحرانی، مدیریت پیامدهای حملات عمدی در تاسیسات شیمیایی و… ارائه و مورد بحث قرار گرفت.
در پایان نیز مدرس جلسه به پرسشهای حاضرین پاسخ داده و جمع بندی لازم صورت پذیرفت.
کپی لینک کوتاه:


نظر دهید