• 1404/05/25 - 12:46
  • - تعداد بازدید: 102
  • - تعداد بازدیدکننده: 99
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
  • /ZirKo

جلسه آموزشی پیشگیری از تهدیدات و مخاطرات صنایع شیمیایی برگزار شد

در راستای ارتقای سطح ایمنی و سلامت شغلی در واحدهای صنعتی، جلسه آموزشی با محوریت پیشگیری از تهدیدات و مخاطرات ناشی از مواد شیمیایی و با حضور جمعی از کارشناسان بهداشت حرفه‌ای کارفرمایان صنایع شهرستان قدس و با تدریس یکی از مدرسان برجسته دانشگاه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی ایران، در راستای ارتقای سطح ایمنی و سلامت شغلی در واحدهای صنعتی، جلسه آموزشی با محوریت پیشگیری از تهدیدات و مخاطرات ناشی از مواد شیمیایی، در محل سالن جلسات ستاد شبکه برگزار شد. این جلسه که با حضور جمعی از کارشناسان بهداشت حرفه‌ای کارفرمایان صنایع شهرستان و با تدریس یکی از مدرسان برجسته دانشگاه انجام گردید.
 
 در جریان این نشست تخصصی، موضوعاتی از جمله: مقررات و سیاستهای کلان در زمینه حفاظت از صنایع شیمیایی، دسته بندی مواد شیمیایی و پیامدهای آزادسازی آنها، مخاطرات راهبردی و الزامات قانونی، اقدامات پیشگیرانه سازمانی و عملیاتی، طرح ریزی برای آمادگی و واکنش در شرایط اضطراری، مهندسی برای مقابله با تهدیدات عمدی و مدیریت شرایط بحرانی، مدیریت پیامدهای حملات عمدی در تاسیسات شیمیایی و… ارائه و مورد بحث قرار گرفت. 
 
 
در پایان نیز مدرس جلسه به پرسش‌های حاضرین پاسخ داده و جمع بندی لازم صورت پذیرفت. 
  • گروه خبری : اخبار برتر,بهداشت و سلامت
  • کد خبر : 354615
کپی لینک کوتاه:
کلمات کلیدی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید